קרן שליו imageקרן שליו imageקרן שליו image
קרן שליו

אמא לשלוש בנות (17,14,12), בת זוג, בת, חברה, צלמת, מורה למוסיקה, ומלווה נשים בתהליכי התפתחות וחיבור פנימה.
התחלתי את המסע שלי ליפני יותר מ-20 שנה בלימודי צילום בקמרה אובסקורה (כשהעולם עוד היה אנלוגי...), עם סיום הלימודים עבדתי בעולם הצילום מספר שנים וכשהפכתי לאמא התמסרתי לעולם האימהות ועשיתי הסבה מקצועית להוראת מוסיקה לגיל הרך. תמיד בער בי הצורך להוביל דרך, לחלוק מהידע שלי ולהעביר אותו הלאה. שמתי לב שנשים פונות אליי, נהנות להקשיב לי, ומוקירות תודה על טיפים ודרך הסתכלות שקיבלו מהמפגש איתי. העמקתי בנושא ולמדתי ליווי התפתחותי, הנחיית מעגלי אימהות לאחר לידה, ו B.O.T - birth oriented thinking (תקשורת בשדה הלידה).
פיתחתי תוכנית של מפגשי אימהות ותינוקות שכללו תוכן מוסיקלי לתינוקות ומעגלי תמיכה ושיתוף לאימהות. במקביל המשכתי להתפתח בפן המוסיקלי, הוצאתי דיסק של מוסיקה מקורית לילדים ולגדולים- "דרך הצלילים" שזכה להערכה רבה ועד היום מגיעים גלים של תודות עליו. הנחיתי בהשתלמויות וכנסים למורים למוסיקה ואנשי מקצוע בתחום הטיפול והגיל הרך.
לאחר עשור, כשבנותיי כבר גדלו, התעורר בי הרצון לחזור לצלם באופן מקצועי. עולם הצילום השתנה במעבר לדיגיטלי ויחד עם ההתרגשות לחזור לתשוקה הישנה שלי הגיעו אתגרים של למידה מחדש את התחום וכל הטכנולוגיה בציוד ובתוכנות השונות. התייעצתי, השתלמתי, ולמדתי, ועודני בהתפתחות מתמדת כל הזמן... פתחתי סטודיו בביתי שבחדרה והתחלתי לצלם.
עם ניסיון החיים שלי שכולל גירושין, גידול 3 בנות בכוחות עצמי, הסבה מקצועית, התמודדות עם מחלה כרונית, למדתי להקשיב פנימה לגוף ולנפש, לשאול שאלות, לחקור ולדייק את הדרך שלי שנכונה לי בכל רגע ורגע. אני מאמינה בחופש, בטוב שבאנשים, באמת כנה, ובחיבור ללב הפתוח שקיים בכל אחת.
כיום אני מתמחה בצילום נשים, ונהנית למצוא את היופי שקיים בכל אחת ואחת. תהליך הצילום מתחיל הרבה ליפני יום הצילום מבחינתי ונמשך גם לאחר שהתמונות מוכנות והאישה או הנערה נפגשת עם התמונות שלה. בחרתי להתמקד בצילום של נשים במעגלי החיים השונים היות ובתור אישה אני יודעת להקשיב, לזהות, להתבונן, ולשקף, את האיכויות, הפחדים, החוזקות, והיופי ולעזור למצולמת להוציא אותם מתוך עצמה אל מול המצלמה באופן טבעי ונעים.
מוזמנות לבוא לתעד אתכן כמו שאתן היום! הריון, לידה, ניובורן, בנות מצווה, תדמית, נשיות, אחיות, אימהות בנות...